Ditten och Datten Glad Midsommar! 21 juni, 2013 2 kommentarer Jag önskar dig allt vackert denna långa, ljusa dag. Previous Post Next Post You may also like 13 januari, 2019 Det behöver inte glimma för att vara guld. 14 september, 2020 Grattis på födelsedagen! 3 juli, 2012 Så svårt att packa! 2 kommentarer Vilken fin bild! 🙂 Kram på dig Svara Jag tyckte det var lite kul med den här lilla öakyrkan, svenska flaggan och dotterns fotbollströja. Dessvärre blev kvaliteten ”sådär”, men med tanke på hur många foton man tar nu för tiden gör det väl inte direkt något. Kram! Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Δ
Jag tyckte det var lite kul med den här lilla öakyrkan, svenska flaggan och dotterns fotbollströja. Dessvärre blev kvaliteten ”sådär”, men med tanke på hur många foton man tar nu för tiden gör det väl inte direkt något. Kram! Svara
2 kommentarer
Vilken fin bild! 🙂
Kram på dig
Jag tyckte det var lite kul med den här lilla öakyrkan, svenska flaggan och dotterns fotbollströja. Dessvärre blev kvaliteten ”sådär”, men med tanke på hur många foton man tar nu för tiden gör det väl inte direkt något. Kram!