Ditten och Datten Underbart är kort. 19 juni, 2013 2 kommentarer Det här är något av det finaste jag vet. Jag älskar solnedgångar. Cheesy, jag vet… kärleksolnedgångsturkö Previous Post Next Post You may also like 16 februari, 2024 Sådant jag inte saknar med att bo i Stockholmsförort. 9 juli, 2024 Att bo i någon annans semesterparadis. 19 september, 2013 Papperspyssel. 2 kommentarer Isåfall är jag också cheesy… och stolt över det. 😉 Ljuvlig bild! Kram Lotta Svara Jaaa! Vi ska vara stolta. Det går knappt en kväll utan att vi får något slags fantastisk solnedgång. Underbart… Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Δ
Jaaa! Vi ska vara stolta. Det går knappt en kväll utan att vi får något slags fantastisk solnedgång. Underbart… Svara
2 kommentarer
Isåfall är jag också cheesy… och stolt över det. 😉 Ljuvlig bild!
Kram Lotta
Jaaa! Vi ska vara stolta. Det går knappt en kväll utan att vi får något slags fantastisk solnedgång. Underbart…