Ditten och Datten Underbart är kort. 19 juni, 2013 2 kommentarer Det här är något av det finaste jag vet. Jag älskar solnedgångar. Cheesy, jag vet… kärleksolnedgångsturkö Previous Post Next Post You may also like 22 mars, 2023 Födelsedagsfirande! 14 april, 2017 Långfredag. 15 september, 2018 Skottland för själen. 2 kommentarer Isåfall är jag också cheesy… och stolt över det. 😉 Ljuvlig bild! Kram Lotta Svara Jaaa! Vi ska vara stolta. Det går knappt en kväll utan att vi får något slags fantastisk solnedgång. Underbart… Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Δ
Jaaa! Vi ska vara stolta. Det går knappt en kväll utan att vi får något slags fantastisk solnedgång. Underbart… Svara
2 kommentarer
Isåfall är jag också cheesy… och stolt över det. 😉 Ljuvlig bild!
Kram Lotta
Jaaa! Vi ska vara stolta. Det går knappt en kväll utan att vi får något slags fantastisk solnedgång. Underbart…