Ditten och Datten Jag gillar hösten. 16 september, 2015 4 kommentarer höst Previous Post Next Post You may also like 13 juni, 2015 Det här längtar jag till. 1 februari, 2015 Ny väska. 4 september, 2011 Får man verkligen… 4 kommentarer Älskar hösten! Svara Kan man göra något annat? 😉 Svara Det där måste vara amerikanska äpplen, för de svenska är alla förstörda och maskätna! 😉 Svara Det här är ett av de äpplen som inte angripits! Vi har ett helt träd fullt med Golden Delicious, men många av äpplena är inte så fina om man säger så… Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Δ
Det här är ett av de äpplen som inte angripits! Vi har ett helt träd fullt med Golden Delicious, men många av äpplena är inte så fina om man säger så… Svara
4 kommentarer
Älskar hösten!
Kan man göra något annat? 😉
Det där måste vara amerikanska äpplen, för de svenska är alla förstörda och maskätna! 😉
Det här är ett av de äpplen som inte angripits! Vi har ett helt träd fullt med Golden Delicious, men många av äpplena är inte så fina om man säger så…