Ditten och Datten Det var ju ändå nyårsafton… 1 januari, 2015 2 kommentarer nyår Previous Post Next Post You may also like 22 december, 2020 Julbestyr. 7 mars, 2013 Ja, just det. 6 februari, 2022 Återbruk och nytändning. 2 kommentarer Vilken fantastisk bild på dig. Magisk! Svara Du är snäll du! Vi tackar fotografen Sara och photoshop för neddragen färgstyrka och ökad genomskinlighet eller vad det kan heta… Fångade oron. Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Δ
Du är snäll du! Vi tackar fotografen Sara och photoshop för neddragen färgstyrka och ökad genomskinlighet eller vad det kan heta… Fångade oron. Svara
2 kommentarer
Vilken fantastisk bild på dig. Magisk!
Du är snäll du! Vi tackar fotografen Sara och photoshop för neddragen färgstyrka och ökad genomskinlighet eller vad det kan heta… Fångade oron.