Ditten och Datten Dagen efter stormen. 6 januari, 2017 6 kommentarer fotostormsturkövinter Previous Post Next Post You may also like 15 maj, 2020 Blomsteräng på ingång. 15 april, 2024 I mitt parallella liv… 9 oktober, 2019 I Roslagens famn. 6 kommentarer Vad otroligt vackert! Du har ett bra öga. Svara Den här skönheten behöver man inte särskilt bra ögon för att uppskatta… Så vackert! Och solen!!! Svara Kan du stoppa i några vedpinnar i kaminen på stranden och tina upp den lite försiktigt? Svara Jag gör det i morgon… Svara Åh va vackert!! Svara Visst är naturen helt magisk ibland? Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Δ
Den här skönheten behöver man inte särskilt bra ögon för att uppskatta… Så vackert! Och solen!!! Svara
6 kommentarer
Vad otroligt vackert! Du har ett bra öga.
Den här skönheten behöver man inte särskilt bra ögon för att uppskatta… Så vackert! Och solen!!!
Kan du stoppa i några vedpinnar i kaminen på stranden och tina upp den lite försiktigt?
Jag gör det i morgon…
Åh va vackert!!
Visst är naturen helt magisk ibland?