Ditten och Datten Wow! Det funkade. 18 juni, 2013 1 kommentar Jag kunde göra ett blogginlägg från telefonen… Måste prova en gång till bara-för-att. Previous Post Next Post You may also like 16 februari, 2024 Sådant jag inte saknar med att bo i Stockholmsförort. 21 februari, 2017 Goda grannar. 26 april, 2021 Helgen som gick. 1 kommentar Haha! Härligt! 🙂 Så modern har inte jag blivit ännu. Men en dag… 😉 Kram på dig Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Δ
1 kommentar
Haha! Härligt! 🙂 Så modern har inte jag blivit ännu. Men en dag… 😉
Kram på dig