Ditten och Datten Hu. 25 juni, 2015 4 kommentarer Det ser åtminstone ut som att vi ska få liiiite bättre väder. Previous Post Next Post You may also like 20 augusti, 2021 Hej fredag! 4 mars, 2013 Hur ”snäll” ska man vara? 23 mars, 2017 Fortsätt fundera. 4 kommentarer Svara Den här kommentaren måste jag suga lite på innan jag ger något bra svar… 😉 Svara Vädret kommer att vända till det bättre nästa vecka, så var inte orolig! 😉 Kram Jonna Svara Ja, redan idag kändes det bättre. Hurra! 😀 Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Δ
4 kommentarer
Den här kommentaren måste jag suga lite på innan jag ger något bra svar… 😉
Vädret kommer att vända till det bättre nästa vecka, så var inte orolig! 😉
Kram Jonna
Ja, redan idag kändes det bättre. Hurra! 😀